maandag 28 juli 2014

Gekregen verjaardagskaarten/ received birthday cards

Deze prachtige verjaardagskaarten staan hier al een poosje te pronken op mijn kast, en voor ik ze in mijn kaft opberg wil ik jullie allen even laten mee genieten.

De prachtige vogelkaart kreeg ik van Bea en de eveneens prachtige bloemenkaart van Marleen
.

De zonnige bloemenkaart komt van Els en de romantische vintage kaart van Christine


De mooie uurwerkkaart is van Martine en het mooie bloemenkaartje van Françoise.



Deze 2 prachtige kaartjes zijn van Veronique en Hetty.



Deze 2 schitterende bloemenkaartjes zijn van Maaike en Linda,


En deze 2 laatste prachtige kaartjes en ATC komen van Enny en Anja.
Bedankt allemaal, ze zijn één voor één prachtige creaties waar ik ontzettend blij mee ben.

2 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk zo veel verschillende kaarten te krijgen! Geniet ervan! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd alsnog met je verjaardag...wat ben je verwend met bijzondere en mooie kaarten!
    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen