donderdag 19 april 2012

Lentefrisse kader / fresh spring framework

 De achtergrond van het kader heb ik gemaakt met van alles die nog op mijn bureau lag.
Nml: Distress Stains, Distress Inkt,  Punchinella en een swirl stamp.

 

Het bruine kaartkarton heb ik embost met een embossingmal van Boekenvoordeel en dan voorzichtig erover gegaan met Versamark en koper embossingpoeder.



De grote bloem bestaat uit verschillende uitgestanste katoenen bloemen die ik met Stains heb ingekleurd en gekreukt heb om er een leuke toets aan te geven.

7 opmerkingen:

  1. Wat een lekkere lentekaart Myriame...leuke details en een supermooie bloem!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, wat mooi Myriame! Heerlijk al die frisse kleuren, het is een prachtig geheel geworden! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad een hele mooie en leuke lentekaart
    Als je dit ziet zou je willen dat het eindelijk buiten ook een beetje lente word.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een prachtstuk geworden. Ik mail je even Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amai Myriame dit was zeker het wachten waard. Kan niet wachten om je kader in het echt te zien.
    Leuke details en kleuren allemaal.
    Groetjes
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, prachtig Myriame !! Ik wil ook graag zo'n bureau met al die mooie spullen op..... :)))
    Beste groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er prachtig uit, de kleuren van de rand zijn prachtig en zeker in combinatie met de kleuren van de bloemen

    BeantwoordenVerwijderen