dinsdag 24 juni 2008

Deurhanger


Toen ik in de Art Specialy boek zag hoe mooi het kan zijn om te stempelen op een deurhanger, heb ik mijn man gevraagd er enkele te maken.Dit is er dan ééntje die al klaar is.Ik heb ze langs beide zijden bestempeld, de licht groene kant was mijn eerste proefstuk, zelf vind ik de oranje dus mijn tweede poging iets mooier.

In the Art Specialy book I saw how beautiful it can be, to stamp on a door hanger.My D.H. has then made some one for me.I have labelled them along both sides.
The green side is my first which I have made.
I find the other side in oranje, however, more nicely.

6 opmerkingen:

  1. Omdat ik erg van warme kleuren hou, vind ik die oranje ook de mooiste. Die Tim Holz stempels vind ik ook prachtig, dus misschien ben ik niet echt objectief in mijn oordeel, lol.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. These are beautiful and I really love your presentation!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, super chic zijn ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige deurhangers! Hele mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige deurhangers ik vind ze alletwee super geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie deurhangers Myriame! Ik vind het ook prachtig hoe je ze gefotografeerd hebt!

    BeantwoordenVerwijderen